Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

AMED’İN DEPLASMAN TRİBÜNÜ TAŞINIYOR

Amedspor, Deplasman tribününün mevcut bulunduğu güneydoğu tribününden kuzeybatı tribününe taşınması için çalışmalar başlattı.

Amedspor, Deplasman tribününün mevcut bulunduğu güneydoğu tribününden kuzeybatı tribününe taşınması

DİYAR TİME- Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Amedspor, stadyumda da önemli düzenlemeleri hayata geçiriyor. Amedspor, bir yandan transfer çalışmalarını sürdürürken, diğer yandan da stadyumla ilgili düzenlemelere devam ediyor.

Amedspor Kulübü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunda stadyumda çeşitli yenilikler yapılıyor. Bu yeniliklerden biri de  deplasman tribününün yerinin değiştirilmesidir. Mevcut durumda güneydoğu tribününde bulunan deplasman tribünü, yapılan çalışmalar sonucunda kuzeybatı tribününe taşınacak. Kuzeybatı tribününün deplasman tribünü kriterlerini karşılaması ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun deplasman seyircisi için öngördüğü yüzde 5 kapasite şartının sağlanması amacıyla bu bölüme 300 yeni koltuk eklenecek.

Giriş Çıkışlar Düzenlenecek

Stadyumdaki  düzenlemeler  tribün kapasitesiyle sınırlı kalmayacak. Deplasman taraftarlarının stadyuma giriş ve çıkışlarını sağlayan kapılarda da yeniden düzenlenecek. Ayrıca deplasman tribününün önüne mevcutta olduğu gibi file çekilecek. Eksikliklerin giderilmesinin ardından deplasman tribünü yeni yerine taşınacak. Stadyumda devam eden çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda ilerlediği öğrenilirken, deplasman tribününün taşınmasıyla ilgili tüm eksikliklerin yeni sezonun başlamasından önce tamamlanması hedefleniyor. HABER MERKEZİ